Навигация
Твоята количка

Header

Гаранции

ГАРАНЦИЯ НА СТОКАТА
Всички стоки, предлагани в kokokids.bg , са предоставени от официални представители и вносители. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
За рекламации или гаранционно обслужване е задължително да се попълни бланка за рекламация ТУК като се представи в писмен и снимков материал проблема (трябва да се опише разбираемо и да се снима ясно за да можем да разберем от снимките коя е счупената част).Снимайте и документите, прикрепени към закупения от Вас продукт. След това ние ще се свържем с Вас за разрешаването на проблема.
1.ГАРАНЦИЯТА Е ВАЛИДНА ПРИ:
1.1 Предоставяне на настоящата гаранционна карта – попълнена правилно в момента на закупуване на стоката и документ за покупка.
 1.2 Фабрични дефекти, възникнали по вина на производителя.
2.ГАРАНЦИЯТА НЕ ВАЖИ ЗА:
2.1 Всички уреди, които се използват с професионална цел в търговската мрежа, обществени заведения и други подобни, различни от домакинството.
2.2 Козметични дефекти, отнасящи се само до естетичния вид на изделието и не засягащи неговата работа.
2.3 Износване на механични компоненти в процес на неправилна употреба на изделието.
 2.4 Дефекти възникнали при транспорт или при неспазване на инструкциите за експлоатация , съхранение и монтаж на уреда. Инструкциите се предоставят при закупуване на уреда.
3.ГАРАНЦИОННАТА ОТГОВОРНОСТ СЕ ИЗКЛЮЧВА В СЛЕДНИТЕ СЛУЧАИ:
 3.1 При неправилно монтиране, инсталиране и въвеждане в експлоатация.
3.2 Ако е направен опит за отстраняване на дефекта от неоторизирани лица.
3.3 При повреди от външен характер, като токови удари, нестандартни захранващи напрежения, природни бедствия или други причини, извън контрола на вносителя.
3.4 При попадане на външно тяло в уреда като пирони, карфици, кламери, земя, пясък, малки камъчета и други подобникато и инсекти (хлебарки, мравки и др.) или ако е подложен на действието на агресивна среда – удар, натиск и т.н.
3.5 При предизвикан термичен шок върху уреда – поставяне на горещи съдове върху него или изливане на вряла течност.
4.ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ:
4.1 По време на престой на изделието в сервиза не тече гаранционен срок.
4.2 В случай на необходимост от подмяна на резервна част, подменената такава става собственост на сервиза. 5.ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПРИ ГАРАНЦИОННО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ:
5.1 Транспортните разходи при изпращане към гаранционния сервиз са за сметка на продавача/сервиза.
5.2 Транспортните разходи от гаранционния сервиз към клиента са за сметка на продавача/сервиза. 6.ГАРАНЦИОННАТА КАРТА Е УНИКАЛЕН ДОКУМЕНТ, ЗА КОЙТО НЕ СЕ ИЗДАВА ДУБЛИКАТ. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, съгласно чл.112 – 115 от ЗЗП.
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. (4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди. Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности: 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2. намаляване на цената. (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя. (3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока. 33 (2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора. (3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Сайтът използва “бисквитки” (cookies) за подобряване на неговата ефективност. Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата “Политика за употреба на бисквитки”.